Pages

VISI, MISI & OBJEKTIF SYARIKAT

Visi Syarikat

Untuk menjadi sebuah organisasi Sumber terulung, dinamik serta berdaya saing menerusi pakatan berpasukan yang teguh dan mantap.

Misi Syarikat

Menyediakan perkhidmatan yang berkualiti, pantas, dan fleksibel bagi mencapai tahap kepuasan pengguna seratus peratus.


Objektif Syarikat

Matlamat ataupun objektif utama syarikat adalah :

  1. Berurusan dengan lebih efisien dan professional terhadap para pelanggan.
  2. Pengendalian segala urusan mengikut tatacara syarikat menerusi etika kerja dan penggarapan nilai murni di antara pembekal dan para pelanggan.
  3. Membekalkan perkhidmatan berkualiti dengan menerapkan pelbagai jenis teknik pemasaran yang efektif bagi mencapai tahap kepuasan pelanggan yang maksimum.
  4. Sentiasa peka dan bersedia terhadap setiap perubahan yang berlaku agar mutu perkhidmatan dipertingkatkan dari semasa ke semasa.
  5. Konsisten dalam menangani masalah tempahan dan pembelian bekalan agar penghantaran produk dapat terus disalurkan kepada pelanggan dengan segera.
Objektif ini adalah selaras dengan usaha kerajaan Malaysia dalam melahirkan generasi usahawan yang agresif lagi prihatin menuju ke arah "Wawasan 2020" dan juga membina "Masyarakat Perdagangan dan Perindustrian Bumiputera(MPPB)" 

About the Author

I'm Hung Duy, the founder of Xml Blogger Templates (XBT). I'm a freelance writer on topics related to Website Optimization (SEO), blogger customizations and making money online. I'm blogging since 2006 and I'm currently a guest blogger on Blogging With Success.
Follow Me on Twitter or On Facebook


Visit xmlbloggertemplates.com for more Blogger Templates

 
Designed by